Active Stability Control za viljuškare za uske prolaze iz serije K

Sinonim za ravnotežu
Viljuškar za uske prolaze serije K iz kompanije Linde u skladištu

Za efikasno rukovanje teretom u visokoregalnim skladištima bitan je svaki milimetar. Viljuškari za uske prolaze obavljaju svoj posao na velikim visinama, prolazi su uski, odstojanja od regala su precizno izračunata. Čak i mala neravnina na podu skladišta može da bude problem i izazove opasno njihanje viljuškara.

Pre puštanja novog viljuškara za uske prolaze u pogon, servisni tehničar mora da osigura da je moguća vožnja preko svih podova u skladištu bez rizika po bezbednost. Ako su podovi neravni, tehničar mora da smanji maksimalnu brzinu vožnje viljuškara. Posledice su smanjen učinak u rukovanju teretom i finansijski gubici.

Ranije su mnogi operateri u skladištima robe morali da se bore sa ovim problemom. Kompanija Linde Material Handling nudi inovativno rešenje za takve slučajeve zahvaljujući sistemu asistencije Active Stability Control (ASC)za viljuškare serije K.



Viljuškar iz serije K je sada još efikasniji

Viljuškar za uske prolaze iz serije K omogućuje visok učinak u procesima rukovanja robom u visokoregalnim skladištima. Kombinovani viljuškar se koristi u veoma uskim prolazima do širine od 1400 mm i ostvaruje maks. visinu podizanja do 18 metara. Podiže se izuzetno brzo (do 0,6 m/s) i može istovremeno da se ubrza. Veliku brzinu vožnje je moguće ostvariti i na velikim visinama podizanja, sa mehaničkim navođenjem do maksimalno 14 km/h.

Viljuškar iz serije K ima različite inteligentne sisteme za asistenciju i bezbednost koji pomažu vozaču da brzo i lako vadi i slaže robu. Sistem Active Stability Control dopunjuje ove sisteme i čini viljuškar iz serije K još efikasnijim: Sistem prepoznaje neravnine od levog ka desnom kolotragu i automatski kompenzuje udarce i potrese. Samim tim, viljuškar može i na podovima koji nisu optimalno ravni da postigne maksimalan učinak u utovaru i istovaru robe.

Najveća brzina, najveći učinak

Podovi za viljuškare za uske prolaze moraju da ispunjavaju određene uslove kako bi omogućili optimalno rukovanje robom i garantovali maksimalnu bezbednost. Kako bi se ostvario maksimalni učinak, podovi moraju da budu u skladu sa smernicama Udruženja nemačke mašinsko-inženjerske industrije (VDMA) pod nazivom „Podovi za upotrebu podnih transportera za uske prolaze“ i koji se pridržavaju vrednosti tolerancije koji su navedeni u njima. Ako karakteristike poda u skladištu nisu u skladu sa tim smernicama, vozila ne mogu da rade punom snagom i opada učinak u rukovanju robom. Budući da sistem Active Stability Control kompenzuje neravnine, viljuškar iz serije K može da iskoristi svoju maksimalnu brzinu čak i na podovima koji ne ispunjavaju navedene optimalne uslove.

Slika viljuškara za uske prolaze serije K iz kompanije Linde sa funkcijom Active Stability Control

Sinonim za stabilnost

Funkcija Active Stability Control zasniva se na elektromehaničkom sistemu kog navode senzori. Valjci ispituju neravnine poda ispred teretnih točkića vozila. Ako sistem prepozna neravnine od levog do desnog kolotraga, onda u najkraćem mogućem roku prilagođava teretne točkiće i kompenzuje neravninu poda. Na taj način osigurava stabilnost vozila tokom vožnje. Njihanje podiznog stuba se tako smanjuje u značajnoj meri.

Puna snaga na svim tipovima podova u skladištu

Postojeće skladište

Povoljna alternativa je Active Stability Control u skladištima čiji postojeći podovi ne odgovaraju neophodnim zahtevima za punu snagu viljuškara iz serije K. Ako preduzetnik želi da poveća učinak svojih viljuškara za uske prolaze u rukovanju robom, onda ima dve mogućnosti za to: Može da naloži saniranje podova, što je po pravilu ekstremno skupo. Ili može da investira u viljuškare iz serije K koji imaju funkciju Active Stability Control kako bi ostvario isto povećanje učinka bez potrebe da menja podove.

Novogradnja

Funkcija Active Stability Control se isplati i prilikom izgradnje novog skladišta. Često se dešava da kvalitet poda u skladištu ne odgovara stvarnim zahtevima. Ako podne neravnine premašuju vrednost tolerancije koju propisuje smernica VDMA, onda vozači moraju da prilagode brzinu vožnje ili kupac mora da sanira svoje podove uz visoke troškove.

Iznajmljena skladišta

Funkcija Active Stability Control je posebno od velike prednosti za kompanije koje nemaju svoj prostor i iznajmljuju skladišnu halu. U tom slučaju nemaju mogućnost da saniraju pod skladišta. Ako umesto toga ubacite funkciju Active Stability Control, možete da osigurate najveći učinak svojih viljuškara za uske prolaze.

Bezbednost i komfor

Funkcija Active Stability Control pruža mnogo prednosti i za vozača viljuškara iz serije K: Povećava se udobnost u vožnji i raste osećaj bezbednosti. Svi potresi kojima je vozilo izloženo na neravnim podovima prenose se direktno na vozačevu kabinu. Tokom rada na visinama do 18 metara, bezbednosna odstojanja do regala su jedva dovoljna, dok vozač oseća svaki udarac. Novi sistem kompenzuje neravnine od levog do desnog kolotraga i omogućuje miran, nesmetani rad. Maksimalno umanjuje njihanje podiznog stuba i vozačeve kabine te doprinosi tome da se i vozač tamo gore oseća stabilno i bezbedno.


Dostupnost

Viljuškar iz serije K može da bude opremljen fabrički funkcijom Active Stability Control. Kao alternativa, može se konfigurisati i tako da se funkcija Active Stability Control može kasnije naknadno dodati po želji. To je posebno interesantno za vlasnike skladišta koji ne znaju koliko je visok kvalitet njihovog budućeg poda. U tom slučaju možete prilikom narudžbine prosto da zatražite i pripremu viljuškara iz serije K za ugradnju funkcije ASC. Ako se pokaže da je kvalitet poda zaista ispod optimalne granice, onda se sistem može bez problema naknadno opremiti kako biste sprečili gubitak učinka vozila.

Brz pregled prednosti

  • Pridržavanje smernica VDMA za kvalitet podova nije obavezno
  • Pod prema standardu DIN-18202 (prema tab. 3, red 3) može da bude dovoljan
  • Pune performanse u vožnji uprkos lošijim podovima
  • Maksimalan učinak u rukovanju robom
  • Neće biti potrebno saniranje podova
  • Ušteda troškova
  • Bezbednost na najvećoj brzini
  • Udobnije za vozača
  • Manji broj potresa čuva sve komponente vozila iznad teretnih točkića