Transport dve palete na najmanjem prostoru

Visokopodizna vozila D12 S/SF imaju šasiju koja je uža od palete. Zato se tim vozilima, koja mogu da prihvate dve palete istovremeno, može dobro manevrisati na najmanjem prostoru. Vozač osim toga ima visoku stojeću poziciju i time slobodan pogled na vrhove viljušaka. To pojednostavljuje rukovanje teretom. Platforma vozača je gumenim ležajevima odvojena od šasije. To štiti telo od jačih vibracija u toku vožnje, vozač na taj način može duže da radi koncentrisano. Linde nudi visokopodizno vozilo D12 u dve osnovne verzije: U modelu S vozač stoji bočno u odnosu na smer vožnje i ima dobru vidljivost napred i nazad. U modelu SF stoji frontalno u odnosu na smer vožnje i tako uvek ima pogled na teret. Oba modela su dostupna sa varijantama jarbola za razne visine utovara. Niskopodizna vozila imaju nosivost do 2.000 kilograma.

Karakteristike

Bezbednost

U toku vožnje kao i prilikom skladištenja i vađenja iz skladišta se vozač uvek nalazi unutar konture vozila koja ga štiti. Lako pokretljivi i osetljivo reagujući upravljački elementi to omogućavaju. Usled kompaktne šasije vozač osim toga ima dobar pogled na vrhove viljušaka i može da pravovremeno zaobiđe eventualne prepreke. Veću bezbednost osiguravaju i kočioni sistemi: Ako rukovalac skine nogu sa prekidača za vožnju, elektromagnetni sistem zavisno od postojećeg tereta koči različitim intenzitetom i nežno zaustavlja vozilo. Osim toga postoji Deadman prekidač za opasne situacije: Vozilo automatski koči, kada prekidač više nije pritisnut. Pomoću Curve-Assist sistema visokopodizno vozilo automatski prilagođava svoju brzinu u krivinama.

  • Kontura vozila koja štiti
  • Kočioni sistem koji deluje u zavisnosti od težine tereta
  • Deadman prekidač
  • Asistent u krivinama

Ergonomičnost

Kabina vozača visokopodiznih vozila D12 S/SF je odvojena od šasije. Udari i potresi zbog neravnog kolovoza se jedva prenose na vozača – što je važna zaštita od fizičkih opterećenja. Kod modela S jedan leđni naslon omogućava da rukovalac u toku vožnje zauzme položaj koji rasterećuje leđa. Model S osim toga ima ergonomično oblikovanu upravljačku jedinicu, čiji oslonac za ruku vozač može da podesi po visini. Funkcijama podizanja, prijanjanjem ili sirenom se bez problema može upravljati jednom rukom. Kod oba modela su na raspolaganju duboke i široke pregrade za odlaganje. Na taj način je važan radni pribor uvek na dohvat ruke.

  • Amortizovana kabina vozača
  • Tapacirani leđni naslon
  • Duboke pregrade za odlaganje

Rukovanje teretom

Visokopodizna vozila D12 S/SF mogu da transportuju dve palete istovremeno – sa težinom od 1.200 do 2.000 kilograma pri pojedinačnom utovaru i ukupnoj težini do 1.800 kilograma kod dvostrukog utovara. Ova fleksibilnost simbolizuje rastući učinak pri pretovaru – pre svega zato što vozilo sa svojim trofaznim motorom od 3 kW maksimalnu brzinu od 10 km/h postiže i sa maksimalnim teretom. Mali radijus okretanja osim toga obezbeđuje da se komplikovani manevri u vožnji mogu izvoditi brzo i sigurno. Da D12 S/SF čak i prilikom intenzivne upotrebe ne bi otkazao na kraju jedne smene, postoji Eco režim rada. Ako je on aktiviran, vozilo troši oko dvanaest procenata manje energije. Osim toga korisnici mogu visokopodizna vozila precizno prilagoditi odgovarajućem zadatku rukovanja. Tako su na primer dostupni standardni i dupleks jarboli sa visinom utovara između 1.574 i 2.124 milimetara. Osim toga opciono postoji zaštitna rešetka za teret koja stabilizuje teret u toku vožnje.

  • Fleksibilan transport jedne ili dve palete
  • Eco režim rada za malu potrošnju energije
  • Maksimalna brzina pri punoj natovarenosti
  • Varijante jarbola za precizno rukovanje

Servis

Trofazni motor D12 S/SF zaštićen od prašine ne zahteva nikakvo održavanje. Robusna konstrukcija osim toga obezbeđuje da vozila izlaze na kraj i sa teškim trajnim radom i da se samo retko održavaju. Jednostavne procese servisiranja obezbeđuje priključak za CAN sabirnice: Tehničar priključi svoj prenosivi računar i zatim može da analizira sve podatke vozila u pregledu. Sve relevantne komponente su raspoređene tako da budu lako pristupačne.

  • Trofazni motor koji ne zahteva održavanje
  • Robusna konstrukcija
  • Brza analiza vrednosti vozila preko priključka za CAN sabirnice
  • Jednostavno dostupne servisne komponente

Tehnički podaci

Model Load capacity/Load Lift Travel speed, with/without load Turning radius Battery voltage/rated capacity (5h)
D12S 1,2 / 1,8 (t) 1724 (mm) 10 / 10 km/h 1950 (mm) 24 / 345/375 [23/205] (V)/(Ah) o. kWh
D12SF 1,2 / 1,8 (t) 1724 (mm) 10 / 10 km/h 1950 (mm) 24 / 345/375 [23/205] (V)/(Ah) o. kWh

Posebna oprema

Bočna zamena baterije

Baterija se može jednostavno bočno izvaditi iz vozila pomoću poluge i opružnog mehanizma.

Sistemi pričvršćivanja

Desno na vozilu se opciono nalazi šipka na koju se mogu pričvršćivati individualne nadogradnje. Na drugoj šipki levo na vozilu nalazi se trepereće signalno svetlo.

Stezna ploča

Uvek sa nalogom pred očima: Dodatna, dobro vidljiva stezna ploča olakšava mnoge procese komisioniranja i transporta.

Upravljanje flotom

Ko i kako koristi pojedine viljuškare? Kako izgledaju podaci o potrošnji vozila i da li je svako pojedinačno vozilo spremno za vožnju? U interakciji softvera i hardvera connect: upravljanje flotom kompanije Linde pruža pripadajuće odgovore.

Izjednačavanje visine

Sistem kompenzuje neravnine na tlu i obezbeđuje da točkovi uvek dodiruju tlo. Tako stabilnost vozila ostaje visoka.

Podrška za terminal

Za priključivanje terminala za podatke je na raspolaganju priključak od 24 V u vozilu.

Zatraži ponudu