Brzo kroz uske hodnike
Rutirani vozovi LT10 – LT20 kompanije Linde nude efikasno rešenje, da bi se niskopodni transporti velikih količina materijala na većim rastojanjima, na primer od skladišta do više proizvodnih linija. Tri varijante prikolice – C okvir do 2.000 kilograma, B okvir do 1.000 kilograma i B okvir sa srednjim mostom do 1.600 kilograma nosivosti – pružaju fleksibilnost da se različita opterećenja kombinuiju u jednu kompoziciju. Bez obzira da li se radi o paletama, rešetkastim kutijama ili malim nosačima tereta – transportna roba do 2.000 kilograma po okviru se brzo, okretno i u skladu sa trasom manevriše kroz uske prolaze i tesne krivine. Vučno vozilo može biti kako ručni tako i automatizovani tegljač. Prilikom integracije u digitalno upravljane procese i efikasne upotrebe vozova kompanija Linde opciono pomaže svojim kupcima sistemom za upravljanje rutiranim vozom.
Karakteristike
Bezbednost
U svrhu osiguranja transportovanog materijala zbog blokade kretanja nije moguće pokrenuti voz kada su prikolice spuštene. Tokom vožnje je funkcija podizanja deaktivirana. Svaki okvir je dodatno opremljen mehaničkim zaključavanjem tereta, koje tokom vožnje bezbedno drži teret u okviru. Čim se u okvir postavi kontejner, zaključavanje se automatski zatvara. Patentirani mehanizam za podizanje šiljaka viljuške ima funkciju naginjanja, koja i pri teškom opterećenju osigurava isto rastojanje od tla kod svih napunjenih klizača. Upravljanje na svim točkovima omogućava precizno ponašanje u pogledu naknadnog rada i sprečava iskakanje okvira, što povećava bezbednost saobraćaja u pogonu.
- Standardno ugrađeno zaključavanje učvršćuje transportovani materijal
- Blokada pokretanja kod spuštenih okvira
- Deaktivirana funkcija podizanja u toku vožnje
- Funkcija naginjanja viljušaka za konstantno rastojanje od tla i kod velikih opterećenja
- Upravljanje na svim točkovima omogućava precizno ponašanje pri naknadnom kretanju bez iskakanja okvira
Ergonomija
Logistički voz zahvaljujući niskopodnom utovaru i istovaru pruža ekonomično rešenje za rukovanje teretom. Svi moduli prikolica logističkog voza kompanije Linde su preko kablova za slanje podataka povezani međusobno i sa tegljačem. Funkcijom podizanja se istovremeno može upravljati kako za sve okvire tako i za svaki okvir pojedinačno. Ergonomičan mehanizam za izbacivanje na C stubu pritiska teret dalje od poleđine viljuške, čim rukovalac otpusti blokadu putem nožnog prekidača. Za okvire je dostupna opcija sa kojom tovar može da se skine sa obe strane. Na taj način rukovalac može da gura nosač tereta kroz okvir i biva rasterećen kod teških proizvoda. Zahvaljujući električnoj funkciji podizanja, logistički vozovi osim toga rade tiho.
- Pomoć za vozača putem simultanog i individualnog izvođenja podizanja
- Mehanizam za izbacivanje na C stubu i opcioni prolaz za okvir pojednostavljuju rukovanje teškim tovarima
- Niska emisija buke
Rukovanje teretom
Okviri su opremljeni mehaničkim upravljanjem na svim točkovima. Usled toga se logističkim vozovima može upravljati izuzetno precizno. Odlikuju se izuzetno malim radijusima okretanja, pridržavanjem trase i stabilnošću u pogledu prevrtanja. Okviri su dostupni kao C okviri, okviri i okviri sa podesivim srednjim mostom, koji se automatski podižu radi transporta i ponovo spuštaju u svrhu istovara. Time se ubrzava utovar i istovar. Pomeranjem srednjeg mosta se u jednom okviru mogu transportovati različite veličine ambalaže. Patentirani profilni podizni mehanizam osim toga omogućava prihvatanje paleta bez kotrljajućeg nosača tovara, ako su one na primer podiznim vozilom stavljene u prikolicu. Opciono dostupni sistem za upravljanje rutiranim vozom utvrđuje optimalnu putanju vožnje, smanjuje količinu grešaka i vremenima uhodavanja i u realnom vremenu reaguje na promene naloga.
- Upravljanje na svim točkovima za najmanje radijuse okretanja i visok stepen pridržavanja trase
- Funkcija brzog podizanja prilikom ulaska i izlaska
- Prilagođavanje raznim transportnim materijalima putem pokretnog srednjeg mosta
- Patentirani mehanizam podiznog profila omogućava transport paleta bez kotrljajućeg nosača tereta
- Opcioni sistem upravljanja rutiranim vozovima za integraciju u digitalne procese
Servis
Trenutni status svakog okvira se vizualizuje na displeju osetljivom na dodir na upravljačkom mestu. Podizni motori okvira ne zahtevaju održavanje i kontrolišu ih senzori, tako da je bezbedan transport tovara uvek garantovan. Na sistemu vučne rude u kombinaciji sa spojnicom kuglaste glave nema skoro nikakvog habanja. Konstrukcija na dve osovine sa centriranim tovarnim prostorom osim toga nudi lak pristup održavanju. Svaki okvir je opremljen sopstvenim brojačem radnih sati. To olakšava planiranje održavanja ukupnu kompoziciju tegljača i okvira. Putem standardizovanih interfejsa sa prethodno definisanim funkcijama okviri u svakom trenutku mogu da se u svakom trenutku i bez prepravke koriste u kombinaciji sa ručnim ili automatizovanim tegljačima.
- Stanje svih okvira vidljivo na displeju osetljivom na dodir
- Elektronski kontrolisani podizni motori koji ne zahtevaju održavanje
- Rude i spojnice koje se uglavnom ne habaju
- Dobro pristupačna konstrukcija okvira koja ne zahteva održavanje
- Brojač radnih sati po okviru olakšava planiranje održavanja
- Pripremljeno za automatizaciju putem standardizovanih interfejsa
Video snimci i slike
Tehnički podaci
Model | Load capacity/Load | Lift | Lift function | Overall length | Overall width |
---|---|---|---|---|---|
LT10-B | 1,0 (t) | 60 / 50 (mm) | Electric | 4050 / 2950 (mm) | 1470 (mm) |
LT10-BM | 1,0 (t) | 60 / 50 (mm) | Electric | 4350 / 3250 (mm) | 1470 (mm) |
LT16-BM | 1,6 (t) | 60 / 50 (mm) | Electric | 4350 / 3250 (mm) | 1470 (mm) |
Posebna oprema
-
Smer otvaranja okvira
-
Srednji most
-
SE točkovi
-
Visine podizanja
-
Zadnja svetla
-
Signalno svetlo
-
Zaštita od vremenskih uslova
-
Klizači
-
Sistem upravljanja rutiranim vozovima
-
Opcija proguravanja za B okvir
-
Dodatna funkcija podizanja na okviru
Smer otvaranja okvira
Standardno se otvaraju C okviri na desnoj strani. Opciono i leva strana u smeru kretanja može da se izabere za promenu tereta.
Srednji most
Okvir može da se opremi pokretnim srednjim mostom, koji u smeru suprotnom od smera kretanja može da se pomeri u željeni položaj. Na taj način se različiti nosači tovara mogu prihvatiti istim okvirom.
SE točkovi
Za spoljnje primene Okviri mogu da se opreme robusnim super-elastičnim (SE) točkovima sa prečnikom od 250 mm i širinom od 85 mm ili 130 mm. Točkovi su potpuno amortizovani i prigušuju vibracije.
Visine podizanja
Standard visina podizanja iznosi 50 mm, što je dovoljno za većinu primena u zatvorenom prostoru. Za primene na otvorenom, visina podizanja okvira može da se poveća na 80 mm, za C okvire na 100 mm. Za specijalne primene može da se izvrše upit za dodatne visine podizanja.
Zadnja svetla
Dostupan je komplet zadnjih LED svetala sa četiri funkcije (žmigavac, zadnje svetlo, kočiono svetlo, svetlo registarske oznake) sa magnetnim držačem i dve svetiljke. Kućište od providnog stakla je nepropusno za vodu, sertifikovano je u skladu sa e4 i ISO 1724.
Signalno svetlo
Jedan žmigavac može da se montira gore na prikolici, kako bi logistički voz, posebno u mračnim okruženjima, bio bolje vidljiv.
Zaštita od vremenskih uslova
Za C okvir i kopčasti okvir dostupan je krov u vidu cerade, koji se može navući preko okvira. Kod C okvira se može otvoriti na jednoj strani, a kod okvira na dve strane.
Klizači
Linde nudi klizače u raznim verzijama. Oni predstavljaju sučelje između tovara i rutiranog voza i mogu da se opreme na primer modularnim regalnim konstrukcijama.
Sistem upravljanja rutiranim vozovima
Sistem upravljanja rutiranim vozovima koordiniše naloge za vožnje i zadaje vozačima optimalne rute. Instrument tabla softvera daje pregled svih bitnih informacija i omogućava analize za optimizaciju procesa.
Opcija proguravanja za B okvir
Kod serijskog zaključavanja tovar može da se izvlači samo u pravcu rukovaoca. Sa opcionim proguravanjem klizač u oba smera može da se izgura kroz okvir, što rasterećuje rukovaoca kod teških tovara.
Dodatna funkcija podizanja na okviru
Dodatno na uporavljanje funkcijom podizanja preko displeja na vučnom vozilu podizanjem takođe može da se upravlja preko tastera na okviru.