• 0 - 1600 (kg)
  • 0 - 60 (mm)

Logistički voz LT10 – LT20

Transporter tereta spreman za budućnost

Brzo kroz uske hodnike

Rutirani vozovi LT10 – LT20 kompanije Linde nude efikasno rešenje, da bi se niskopodni transporti velikih količina materijala na većim rastojanjima, na primer od skladišta do više proizvodnih linija. Tri varijante prikolice – C okvir do 2.000 kilograma, B okvir do 1.000 kilograma i B okvir sa srednjim mostom do 1.600 kilograma nosivosti – pružaju fleksibilnost da se različita opterećenja kombinuiju u jednu kompoziciju. Bez obzira da li se radi o paletama, rešetkastim kutijama ili malim nosačima tereta – transportna roba do 2.000 kilograma po okviru se brzo, okretno i u skladu sa trasom manevriše kroz uske prolaze i tesne krivine. Vučno vozilo može biti kako ručni tako i automatizovani tegljač. Prilikom integracije u digitalno upravljane procese i efikasne upotrebe vozova kompanija Linde opciono pomaže svojim kupcima sistemom za upravljanje rutiranim vozom.

Karakteristike

Bezbednost

U svrhu osiguranja transportovanog materijala zbog blokade kretanja nije moguće pokrenuti voz kada su prikolice spuštene. Tokom vožnje je funkcija podizanja deaktivirana. Svaki okvir je dodatno opremljen mehaničkim zaključavanjem tereta, koje tokom vožnje bezbedno drži teret u okviru. Čim se u okvir postavi kontejner, zaključavanje se automatski zatvara. Patentirani mehanizam za podizanje šiljaka viljuške ima funkciju naginjanja, koja i pri teškom opterećenju osigurava isto rastojanje od tla kod svih napunjenih klizača. Upravljanje na svim točkovima omogućava precizno ponašanje u pogledu naknadnog rada i sprečava iskakanje okvira, što povećava bezbednost saobraćaja u pogonu.

  • Standardno ugrađeno zaključavanje učvršćuje transportovani materijal
  • Blokada pokretanja kod spuštenih okvira
  • Deaktivirana funkcija podizanja u toku vožnje
  • Funkcija naginjanja viljušaka za konstantno rastojanje od tla i kod velikih opterećenja
  • Upravljanje na svim točkovima omogućava precizno ponašanje pri naknadnom kretanju bez iskakanja okvira

Ergonomija

Logistički voz zahvaljujući niskopodnom utovaru i istovaru pruža ekonomično rešenje za rukovanje teretom. Svi moduli prikolica logističkog voza kompanije Linde su preko kablova za slanje podataka povezani međusobno i sa tegljačem. Funkcijom podizanja se istovremeno može upravljati kako za sve okvire tako i za svaki okvir pojedinačno. Ergonomičan mehanizam za izbacivanje na C stubu pritiska teret dalje od poleđine viljuške, čim rukovalac otpusti blokadu putem nožnog prekidača. Za okvire je dostupna opcija sa kojom tovar može da se skine sa obe strane. Na taj način rukovalac može da gura nosač tereta kroz okvir i biva rasterećen kod teških proizvoda. Zahvaljujući električnoj funkciji podizanja, logistički vozovi osim toga rade tiho.

  • Pomoć za vozača putem simultanog i individualnog izvođenja podizanja
  • Mehanizam za izbacivanje na C stubu i opcioni prolaz za okvir pojednostavljuju rukovanje teškim tovarima
  • Niska emisija buke

Rukovanje teretom

Okviri su opremljeni mehaničkim upravljanjem na svim točkovima. Usled toga se logističkim vozovima može upravljati izuzetno precizno. Odlikuju se izuzetno malim radijusima okretanja, pridržavanjem trase i stabilnošću u pogledu prevrtanja. Okviri su dostupni kao C okviri, okviri i okviri sa podesivim srednjim mostom, koji se automatski podižu radi transporta i ponovo spuštaju u svrhu istovara. Time se ubrzava utovar i istovar. Pomeranjem srednjeg mosta se u jednom okviru mogu transportovati različite veličine ambalaže. Patentirani profilni podizni mehanizam osim toga omogućava prihvatanje paleta bez kotrljajućeg nosača tovara, ako su one na primer podiznim vozilom stavljene u prikolicu. Opciono dostupni sistem za upravljanje rutiranim vozom utvrđuje optimalnu putanju vožnje, smanjuje količinu grešaka i vremenima uhodavanja i u realnom vremenu reaguje na promene naloga.

  • Upravljanje na svim točkovima za najmanje radijuse okretanja i visok stepen pridržavanja trase
  • Funkcija brzog podizanja prilikom ulaska i izlaska
  • Prilagođavanje raznim transportnim materijalima putem pokretnog srednjeg mosta
  • Patentirani mehanizam podiznog profila omogućava transport paleta bez kotrljajućeg nosača tereta
  • Opcioni sistem upravljanja rutiranim vozovima za integraciju u digitalne procese

Servis

Trenutni status svakog okvira se vizualizuje na displeju osetljivom na dodir na upravljačkom mestu. Podizni motori okvira ne zahtevaju održavanje i kontrolišu ih senzori, tako da je bezbedan transport tovara uvek garantovan. Na sistemu vučne rude u kombinaciji sa spojnicom kuglaste glave nema skoro nikakvog habanja. Konstrukcija na dve osovine sa centriranim tovarnim prostorom osim toga nudi lak pristup održavanju. Svaki okvir je opremljen sopstvenim brojačem radnih sati. To olakšava planiranje održavanja ukupnu kompoziciju tegljača i okvira. Putem standardizovanih interfejsa sa prethodno definisanim funkcijama okviri u svakom trenutku mogu da se u svakom trenutku i bez prepravke koriste u kombinaciji sa ručnim ili automatizovanim tegljačima.

  • Stanje svih okvira vidljivo na displeju osetljivom na dodir
  • Elektronski kontrolisani podizni motori koji ne zahtevaju održavanje
  • Rude i spojnice koje se uglavnom ne habaju
  • Dobro pristupačna konstrukcija okvira koja ne zahteva održavanje
  • Brojač radnih sati po okviru olakšava planiranje održavanja
  • Pripremljeno za automatizaciju putem standardizovanih interfejsa

Video snimci i slike

Linde rešenja sa rutiranim vozovima

Tehnički podaci

Model Load capacity/Load Lift Lift function Overall length Overall width
LT10-B 1,0 (t) 60 / 50 (mm) Electric 4050 / 2950 (mm) 1470 (mm)
LT10-BM 1,0 (t) 60 / 50 (mm) Electric 4350 / 3250 (mm) 1470 (mm)
LT16-BM 1,6 (t) 60 / 50 (mm) Electric 4350 / 3250 (mm) 1470 (mm)

Posebna oprema

Opcioni smer otvaranja C okvira logističkih vozova LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

Smer otvaranja okvira

Standardno se otvaraju C okviri na desnoj strani. Opciono i leva strana u smeru kretanja može da se izabere za promenu tereta.

Pokretni srednji most logističkih vozova LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

Srednji most

Okvir može da se opremi pokretnim srednjim mostom, koji u smeru suprotnom od smera kretanja može da se pomeri u željeni položaj. Na taj način se različiti nosači tovara mogu prihvatiti istim okvirom.

Robusni SE točkovi logističkih vozova LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

SE točkovi

Za spoljnje primene Okviri mogu da se opreme robusnim super-elastičnim (SE) točkovima sa prečnikom od 250 mm i širinom od 85 mm ili 130 mm. Točkovi su potpuno amortizovani i prigušuju vibracije.

Logistički vozovi LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling nude razne visine podizanja.

Visine podizanja

Standard visina podizanja iznosi 50 mm, što je dovoljno za većinu primena u zatvorenom prostoru. Za primene na otvorenom, visina podizanja okvira može da se poveća na 80 mm, za C okvire na 100 mm. Za specijalne primene može da se izvrše upit za dodatne visine podizanja.

Veća bezbednost putem zadnjih svetala logističkih vozova LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

Zadnja svetla

Dostupan je komplet zadnjih LED svetala sa četiri funkcije (žmigavac, zadnje svetlo, kočiono svetlo, svetlo registarske oznake) sa magnetnim držačem i dve svetiljke. Kućište od providnog stakla je nepropusno za vodu, sertifikovano je u skladu sa e4 i ISO 1724.

Upozoravajuće svetlo za logističke vozove LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

Signalno svetlo

Jedan žmigavac može da se montira gore na prikolici, kako bi logistički voz, posebno u mračnim okruženjima, bio bolje vidljiv.

Opciona zaštita od vremenskih uslova za logističke vozove LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

Zaštita od vremenskih uslova

Za C okvir i kopčasti okvir dostupan je krov u vidu cerade, koji se može navući preko okvira. Kod C okvira se može otvoriti na jednoj strani, a kod okvira na dve strane.

Klizači za logističke vozove LT10 – LT20 kompanije Linde Material Handling

Klizači

Linde nudi klizače u raznim verzijama. Oni predstavljaju sučelje između tovara i rutiranog voza i mogu da se opreme na primer modularnim regalnim konstrukcijama.

Sistem upravljanja rutiranim vozovima

Sistem upravljanja rutiranim vozovima koordiniše naloge za vožnje i zadaje vozačima optimalne rute. Instrument tabla softvera daje pregled svih bitnih informacija i omogućava analize za optimizaciju procesa.

Opcija proguravanja za B okvir

Kod serijskog zaključavanja tovar može da se izvlači samo u pravcu rukovaoca. Sa opcionim proguravanjem klizač u oba smera može da se izgura kroz okvir, što rasterećuje rukovaoca kod teških tovara.

Dodatna funkcija podizanja na okviru

Dodatno na uporavljanje funkcijom podizanja preko displeja na vučnom vozilu podizanjem takođe može da se upravlja preko tastera na okviru.

Zatraži ponudu

LT10-C - LT16-BM

LT10 – LT20 C / LT10 – LT16 B/BM