Precizna ergonomičnost, brzi radni procesi
Niskopodizna vozila T20 - T25 AP/SP odgovarajuće nude ergonomične uslove rada za vozača. Linde se pritom oslanja na fleksibilan osnovni koncept. Kod modela AP vozač može svoju stajnu platformu otklopiti prema gore i upravljačku rudu sklopiti prema dole. Tako se vozilo sa platformom po potrebi pretvara u potpuno funkcionalan model sa mogućnošću praćenja. Za razliku od toga model SP ima fiksnu stajnu platformu.
Vozilo je kao model SP opremljeno opcijom e-driver kompanije Linde, kod koje vozač stoji dijagonalno u odnosu na smer kretanja i ima pogled napred i nazad na svoje okruženje. Mnogi manevri tako postaju znatno jednostavniji i shodno tome i brži. Niskopodizna vozila imaju zavisno od modela nosivost od 2.000 odnosno 2.500 kilograma. Opciono su na raspolaganju litijum-jonske baterije.
Karakteristike
Bezbednost
Venac od čvrstog čelika koji se spušta do tla apsorbuje lake sudare i štiti telo vozača. Kompaktni dizajn upravljača osim toga obezbeđuje da vozač u toku vožnje uvek ostaje unutar te masivne konture vozila.
Oba modela raspolažu sa tri nezavisna sistema kočenja, koji u svakoj situaciji vožnje osiguravaju bezbednost vozača i tovara. Ako rukovalac skine nogu sa prekidača za vožnju, elektromagnetni sistem kočenja se automatski aktivira. Isto važi kada pusti Deadman prekidač ili pritisne prekidač za isključenje u slučaju nužde.
- Masivni čelični venac
- Kompaktan dizajn upravljača
- Tri nezavisna kočiona sistema
Ergonomičnost
U modelu SP vozač stoji ukoso, okrenut za 45 stepeni u odnosu na smer viljuške. Ta pozicija mu olakšava da ima pogled na svoje okruženje. Zamorno okretanje tela prilikom vožnje unazad više nije potrebno.
Dodatnu udobnost pruža tapaciran naslon za leđa. Zahvaljujući potpuno amortizovanoj kabini vozača u modelu SP telo na neravnim putevima ne doživljava vibracije – to je važna zaštita od fizičkih opterećenja i vibracija. Kod oba modela vozač profitira od preciznog servo upravljača kojim rukuje bez napora. Osim toga je dostupno jedno radno mesto na pregradi za bateriju sa dodatnom podrškom.
- Položaj stajanja zakrenut za 45 stepeni
- Ergonomično radno mesto
- Tapacirani leđni naslon
- Amortizovana stajna platforma
Rukovanje teretom
Niskopodizna vozila T20 - T25 AP/SP sa i bez tereta kod modela AP dostižu svoju maksimalnu brzinu od deset kilometara na čas a kod modela SP svoju maksimalnu brzinu od dvanaest kilometara na čas i osim toga savlađuju uspone do 13 procenata. Za brzo i snažno ubrzavanje vozila je odgovorna interakcija trofaznog motora od 3 kW i aktivnih potpornih točkova: Hidraulično vešanje točkova se prilagođava teretu, situaciji vožnje i brzini i tako obezbeđuje konstantno dobru stabilnost i prijanjanje. Ako vozilo stoji na usponu, sistem za pokretanje osigurava da se vozila ne kotrljaju unazad.
Važan za efekte rukovanja kod modela SP je Linde e-driver kontroler. Kompaktan volan sadrži sve upravljačke elemente i njime se može brzo rukovati levom ili desnom rukom.
- Snažan trofazni motor
- Aktivni potporni točkovi
- Asistent za kretanje na usponima
- Linde e-driver kontroler
Servis
Struktura za CAN sabirnice kod niskopodiznih vozila olakšava proces servisiranja. Tehničar priključi svoj prenosivi računar na dijagnostički utikač i zatim može da analizira sve podatke vozila u pregledu. Brzo pristupa svim komponentama vozila.
Tehnika trofazne struje ne zahteva nikakvo održavanje. Robusna konstrukcija osim toga obezbeđuje da vozila izlaze na kraj sa teškim trajnim radom i da samo moraju na ispitivanje. Svaka viljuška nosi do 2.000 kilograma bez savijanja i celo vozilo je izrađeno od presovanog čelika.
- Analiza vozila preko strukture CAN sabirnica
- Tehnologija trofazne struje koja ne zahteva održavanje
- Robusna konstrukcija za opadajuće troškove servisiranja
- Jednostavno dostupne servisne komponente
Tehnički podaci
Model | Load capacity/Load | Lift | Travel speed, with/without load | Turning radius | Battery voltage/rated capacity (5h) |
---|---|---|---|---|---|
T20AP | 2,0 (t) | 125 (mm) | 10 / 10 km/h | 1622 / 1959 (mm) | 24 / 250 (V)/(Ah) o. kWh |
T20AP ION | 2,0 (t) | 125 (mm) | 10 / 10 km/h | 1622 / 1959 (mm) | 24 / 205 (V)/(Ah) o. kWh |
T20SP | 2,0 (t) | 125 (mm) | 12 / 12 km/h | 2019 (mm) | 24 / 250 (V)/(Ah) o. kWh |
T20SP ION | 2,0 (t) | 125 (mm) | 12 / 12 km/h | 2019 (mm) | 24 / 205 (V)/(Ah) o. kWh |
T25AP | 2,5 (t) | 125 (mm) | 10 / 10 km/h | 1622 / 1959 (mm) | 24 / 250 (V)/(Ah) o. kWh |
T25AP ION | 2,5 (t) | 125 (mm) | 10 / 10 km/h | 1622 / 1959 (mm) | 24 / 410 (V)/(Ah) o. kWh |
T25SP | 2,5 (t) | 125 (mm) | 12 / 12 km/h | 2019 (mm) | 24 / 250 (V)/(Ah) o. kWh |
T25SP ION | 2,5 (t) | 125 (mm) | 12 / 12 km/h | 2019 (mm) | 24 / 410 (V)/(Ah) o. kWh |
Posebna oprema
-
Pogonski točak
-
Stalak za zamenu baterije
-
Sistem pričvršćivanja
-
Veličina viljuške
-
Verzija za hladnjače
-
Rešetka za zaštitu tereta
-
Točkovi za opterećenje
-
Povećanje učinka
-
Kontrola prilaza
Pogonski točak
Pogonski točak se alternativno sastoji od pune gume koja ne ostavlja tragove ili poliuretana. Materijal obezbeđuje tihi rad, vrlo je otporan na trošenje i ima dobru performansu u slučaju prelaska. Osim toga su tu točkovi sa Wet-Grip površinom.
Stalak za zamenu baterije
Stalak može da prihvati do dve baterije. Na kolica za zamenu staje jedna baterija.
Sistem pričvršćivanja
Na kokpit se na primer može pričvrstiti terminal, stezna ploča ili LED radna lampa.
Veličina viljuške
Linde nudi razne viljuške različite dužine i širine.
Verzija za hladnjače
U ovoj verziji korisnici mogu da rade sa vozilom na spoljnim temperaturama do -35 stepeni Celzijusa.
Rešetka za zaštitu tereta
Rešetka stabilizuje teret i sprečava da paleta počne da klizi.
Točkovi za opterećenje
Na raspolaganju su jednostruki ili dvostruki točkići za opterećenje od poliuretana. Materijal obezbeđuje tihi rad, vrlo je otporan na trošenje i ima dobru performansu u slučaju prelaska. Ne ostavlja nikakve tragove na svetlim podovima.
Povećanje učinka
Maksimalna brzina dva modela je povećana i iznosi 12 kilometara na čas.
Kontrola prilaza
Kontrola pristupa u connect: Sistem kompanije Linde informiše šefa flote o tome ko trenutno sedi za upravljačem kojeg vozila. Vozač pre početka mora da se identifikuje putem PIN-a ili RFID kartice.
Zatraži ponudu
