Okretan i svestran zahvaljujući šasiji

Bez obzira da li je u pitanju skladištenje ili vađenje iz skladišta, transport na dužim deonicama ili predaja paleta: Električna visokopodizna vozila L10 – L12 pomoću šasije i dobre vidljivosti kroz jarbole olakšavaju brojne manevre – pre svega, ako je na raspolaganju samo malo prostora. Zatim rukovalac prvo profitira od duboko montirane rude, koja garantuje bezbedno rastojanje od podiznog vozila. Za vrlo spore i tesne manevre osim toga postoji funkcija brzine puzanja. Ovde se ruda nalazi u uspravnom položaju. Ukupno se vozilom može rukovati kompletno intuitivno. Svi upravljački elementi su ergonomično raspoređeni unutar glave rude i tako omogućavaju rad bez zamora.

Karakteristike

Bezbednost

Sigurnosno rastojanje između vozača i vozila je veliko kod ovih električnih visokopodiznih vozila. Za to se pobrinula dugačka, duboko postavljena ruda. Osim toga se brzina vožnje prilagođava položaju rude – što ispravnije, to sporije. Ako rukovalac pomeri rudu u donji ili gornji krajnji položaj, onda je aktivna elektromagnetna kočnica. Vozilo osim toga automatski koči prilikom puštanja prekidača za vožnju. Bezbednom radu takođe doprinose niska šasija i zaobljeni oblici.

  • Upravljački elementi koji su ergonomično integrisani u glavu rude
  • Funkcija SafetySpeed reguliše brzinu vožnje prema nagibu rude
  • Dugačka ruda za sigurnosno rastojanje između rukovaoca i šasije
  • Otpor u krajnjim položajima rude sprečava slučajno, naglo kočenje
  • Elektromagnetna kočnica sa automatskom aktivacijom

Ergonomičnost

U principu se vozila sa svojim dugačkim krakom poluge mogu jednostavno upravljati kroz oštre krivine. Rukovalac pritom jednostavno i intuitivno dospeva do svih elemenata na ergonomičnoj glavi rude. Njegova ruka uvek ostaje na glavi rude. Dodatno može da putem tastera za brzinu puzanja manevriše vozilo pri vertikalnom položaju rude. To olakšava mnoge procese u posebno uskom okruženju.

  • Svi upravljački elementi su ergonomično izvedeni
  • Taster za brzinu puzanja za manevrisanje na uskom prostoru
  • Velike pregrade za odlaganje za radnu dokumentaciju
  • Dugačak krak poluge za rukovanje bez napora, čak i u malim krivinama

Rukovanje teretom

Zahvaljujući snažnom trofaznom motoru od 1,2 kW i digitalnom upravljanju električna visokopodizna vozila L10 - L12 ubrzavaju za veoma kratko vreme. Dodatno se svi važni parametri učinka mogu individualno prilagoditi individualnim zahtevima primene. Pomoću OptiLift upravljanja stubom vozila svoje terete pomeraju precizno i tiho. Funkcija Soft Landing štiti teret i viljušku od oštećenja prilikom spuštanja na tlo.

  • Trofazni motor od 1,2 kW
  • Fino rukovanje teretom sa Optilift-om
  • Funkcija Soft Landing za obazrivo spuštanje tereta

Servis

Trofazni motor električnih visokopodiznih vozila L10 - L12 ne zahteva održavanje. To poboljšava raspoloživost i smanjuje radne troškove. Pomoću sistema CAN sabirnica se svi podaci vozila mogu iščitati brzo i jednostavno. Tehničar zatim kontroliše sve vrednosti na svom servisnom laptopu. Do važnih komponenti dolazi brzo iza poklopca motora. To garantuje kratka vremena mirovanja. Digitalni multifunkcionalni displej informiše rukovaoca o napunjenosti baterije, radnim satima, stanju održavanja i mogućim greškama.

  • Trofazni motor koji ne zahteva održavanje, zaštićen od vlage i prašine
  • Priključak za CAN sabirnice za brzu i jednostavnu dijagnozu
  • Parametri učinka se mogu individualno podesiti
  • Brz pristup svim komponentama

Tehnički podaci

Model Load capacity/Load Lift Travel speed, with/without load Turning radius Battery voltage/rated capacity (5h)
L10 1,0 (t) 2924 (mm) 6 / 6 km/h 1460 (mm) 24 / 180 (V)/(Ah) o. kWh
L10B 1,0 (t) 1912 (mm) 6 / 6 km/h 1460 (mm) 24 / 180 (V)/(Ah) o. kWh
L12 1,2 (t) 2924 (mm) 6 / 6 km/h 1432 (mm) 24 / 180 (V)/(Ah) o. kWh
L12i 1,2 (t) 2424 (mm) 6 / 6 km/h 1641 / 1570 (mm) 24 / 225 (V)/(Ah) o. kWh

Posebna oprema

Alternativni pogonski točkovi

Zavisno od okruženja primene, na raspolaganju su različiti pogonski točkovi. Mogući su gumeno-elastični i profilisani točkovi, ali i točkovi od poliuretana koji ne ostavlja tragove ili od takozvanog Wet-Grip materijala za mokre ili vlažne podloge.

Alternativni dvostruki točak za opterećenje

Dvostruki točak za opterećenje dostupan je u raznim varijantama. Ovi visoko opteretivi potporni točkovi pružaju dodatnu stabilnost u neprohodnim uslovima kao što su neravni podovi, dugački putevi i ekstremna vrućina.

Automatski sistem snabdevanja baterije vodom

Takozvana akvamatika služi za jednostavno punjenje baterije destilovanom vodom.

Visokofrekvencijski punjač

Visokofrekvencijski punjači omogućavaju brže punjenje baterija. Osim toga imaju 4 do 5 puta manju težinu nego standardni punjači. Osim toga omogućavaju i duži vek baterije, pošto pri punjenju dolazi do manjeg zagrevanja.

Integrisani punjač

Sa ugrađenim punjačem baterija može da se napuni brzo i bez komplikacija.

Verzija za hladnjače do -35°C

Verzija za hladnjače omogućava punu spremnost za rad i snagu do minus 35° stepeni.

Rešetka za zaštitu tereta

Rešetka za zaštitu tereta obezbeđuje da teret pri podignutom nosaču tereta ne sklizne unazad i da ne može da padne na vozača.

Taster za brzinu puzanja (L10)

Pomoću tastera za brzinu puzanja vozilo pri vertikalnom položaju rude lako može da manevriše čak i na najmanjem prostoru sa maksimalnom brzinom od 1,5 km/h.

Safetyspeed (L10)

Proporcionalno položaju rude funkcija SafetySpeed reguliše brzinu vožnje: što je ugao rude manji, to je manja brzina vožnje.

Zatraži ponudu